"Till mamman"

Grattis Linn önskar Linn! Om exakt en vecka fyller jag 25 år så därför passade jag på att handla en välbehövlig present till mig själv. Minns inte sist jag handlade något till mig själv. Förut shoppades det alltid kläder, smink mm men det har varit lugnt på den fronten bra länge nu. Jag har lixom gett upp. 
Dock är det inge synd om mig då det har inhandlats både radhus, bil, bebis saker, renovering och inredning på senare tid. Men dessa saker kände jag var nödvändiga, främst underkläderna. 
Så två amnings bh-ar, sex par (stora) bomulls trosor, en enkel pyjamas samt ett par tofflor är på väg till mig. Det ska direkt ner i BB väskan. Dom två sist nämnda sakerna var kanske inte livsviktiga. Men kan vara skönt att ha något sådant på sig på sjukhuset tänker jag. 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tips, om du inte redan har det så amnibgs linnen! Rätt många jag hade 4 st som jag switchade emellan, ibörjan rinner mjölken så jäkla mkt så alla kläder blev alltid blöta 🙈😂 så man får byta ofta ☺️ Samma med amnings bh-ar! Men sånt kan man ju köpa mer av när hon kommit om du märker att du behöver ☺️ Jag hade alltid amnings linne & "öppen kofta" lättast att Amma i innan man kommit in i det ☺️😘

2015-08-22 @ 16:07:00
Postat av: Linn

Tack 🙋 då ska jag införskaffa mig såna också 😀😚😚

2015-08-22 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback