skrik & gap

Kaos morgon! 
Jag är ju inte direkt van med en hysterisk bebis. Idag fick jag dock smaka. Jag bäddade rent och hade all tid i värden innan vi skulle iväg. 
När jag gjort iordning Selma och packat väskan så var det bara jag kvar. Men då startade hon. Skrek konstant i en halv timma så jag hann inte mer än att sätta i linser, borsta tänderna och klä på mig. Sen försökte jag bara att trösta men hon blev inte nöjd för mycket. Direkt när jag rullade ut vagnen somnade hon (såklart). Stressigt blev det tillslut och jag sminkade mig nu på tåget med mobil kameran som spegel (hoppas ingen såg mig) haha. 
En banan på vagen ska snart bli min frukost, sen är jag på banan igen. Vi är iaf på väg hem till Emma som bjuder på advents fika :-) 


Nu sover hon och kan gärna få göra det tills vi hoppar av tåget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback