Dagens kula

Då var vi inne i vecka 29, tredje och sista trimestern (som sagt). 
Började dagen med ett tidigt besök hos min barnmorska. Mysigt att start på dagen att lyssna på hennes hjärtljud. Min bm kände även på magen och kunde berätta hur hon låg. Nu hade hon huvudet nedåt och så rumpan upp. Men hon vänder ju på sig till och från som sagt. Häftigt tycker jag att det kan känna på magen och veta hur det ligger. När jag känner, känner jag ingenting, bara en stenhård mage.  
Sen dess har jag vilat på soffan. Somnade sen inatt så tog igen en timma efter jag kom hem, så nu kanske man orkar jobba lite. 
Torsten vilade med mig och la sig på magen. Ibland inbillar jag mig och tror han känner/ hör någon innefrån men det är nog mest en inbillning som sagt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback