valrossen

När man skickar en sån här snap till sin pojkvän, då har det kanske gått för långt? 
Jag trodde jag skulle bli en sån gravid tjej som fortfrande är mån om sitt utseende, som skulle vara klädd i fina sommar klänningar och visa upp sin mage. Sån blev inte jag. Min garderob består av tre plagg typ. Varvar mellan dom ena sköna byxorna efter som andra (typ mjukis bralla). 
Den senaste veckan medan jag varit hemma (sjukskriven) så har jag såklart duschat varje dag men håret har suttit fast i sin lilla flottiga knut mitt på huvudet och jag har inte sminkat mig en enda gång. Har typ gett upp mig själv. Tänker typ att "jag är ändå så tjock så det spelar ingen roll" haha. 
Jag känner mig alltså inte bekväm i denna gravida kropp och njuter inte som så många andra gör. Önskar dock att jag gjorde det, men jag känner mig som en vaggande flodhäst i sina bästa år! Är taggad på att komma igång efter förlossningen och kunna klä mig i mina vanliga kläder. Just nu när jag har gått igenom hela garderoben (inför flytten) så skrattar jag bara åt mina jeans, toppar och bh-ar. Kommer jag någonsin komma i detta igen? ... 


Kommentarer
Postat av: (Snart) moster Anna

Du är en riktigt skön böna du!! Känner igen mig i allt du skriver. Det blir bättre och lättare med tiden. Snart har ni en ny familjemedlem som tar all fokus och ingenting annat i världen kommer kännas viktigare än allt. Så flottig knut och mjukisar är heeeelt okej! ☺️😘

2015-07-24 @ 20:26:19
Postat av: Anna

*viktigare är henne, skulle det ju stå...

2015-07-24 @ 20:28:03
Postat av: Linn

Tack för peppen! Du har så rätt👊 bara just nu som man är less på sig själv och undviker gärna min egen spegelbild. Men sen blir det som sagt annat i fokus 😍👶
Kramis 💖

2015-07-24 @ 22:21:40
Postat av: Anonym

Du är inte ensam.. känner mig inte heller så glamoruös! Vill bara ha okt och trivs inte alls med min kropp 😬 men snart är vi där!

2015-07-25 @ 21:31:41
Postat av: Linn

Sköt att de inte bara är jag 😅 bara att bita ihop 😊

2015-07-26 @ 15:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback