börjar känna mig lite stressad

Hej du runda mage i magtröja. 
Vem är du där bakom? Jag kan fantisera om hur du ser ut. Ändå får jag inte fram en bild. Vem liknar du mest? 
Nu känns det så nära men ändå så långt bort. Imorgon går jag in i vecka 27 och ska till barnmorskan. Från och med nu så börjar mina bm besök komma allt tätare, har flera inbokade besök varannan vecka nu. 
Nu börjar jag även att känna av lillan högre upp i magen. Förut kände jag bara sparkar i nederdelen av magen men nu har de börjat komma en och annan buff även uppe vid revbenen. Hon växer nu! Vilket gör mig stressad på många olika plan. Jag vill ha koll på allt och känna mig förberedd till max. 
Men en sak i taget. Då syftar jag inte bara på materiella ting utan allt annat runt om. Men som sagt en sak i taget. Det är ju trotts allt hela 98 dagar kvar plus minus två veckor så jag hinner nog få ordning på mina frågetecken och allt det andra... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback