en ledig dag

Woho! Efter ett sista mejl till leker så skickade dom ut en rabattkod på 200:- till mig. Dom utnyttjades på en mobilarm. Kom och tänka på det att jag behövder något att fästa sängmobilen i. Såg nu att den var slutsåld men får vara snabb på att beställa en när den är åter i lager igen. Sjukt tråkig sak att köpa annars, det räcker ju med att lägga ut en slant på själva sängmobilen. 

Idag har jag varit ledig också, så himla skönt har det varit. Jag och Chrille har varit i Gnesta och skrivit under de allra sista papperna. Så nu börjar det orda upp sig i denna djungel och lite små saker återstår som att ordna med adressändring, el, bredband mm. Sånt som man vill ha klart i samband med att man flyttar in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback