tankar om barnrum

Lite så här hade jag tänkt att inreda hennes rum. 


Skötbordet- chek 
Päron tavla- chek 
Rislampan- chek 

Det som återstår är, ja resterande saker. Spjälsäng och barngarderoben får hon av sin snälla mormor <3 
Motiven högst upp till höger är två fina barn poster som är på G. Dom är inte direkt gratis så istället för att beställa hem dom, har jag kommit på ett billigare alternativ. Jag har en kille på jobbet som  även jobbar med foto och har alltså tillgång till en fotoskrivare. Så han ska förstora upp bilderna till mig och jag behöver bara betala för själva pappret. 
Så nästa sak att besälla hem blir sängmobilen med moln. Tittar även en del på tapeter. Vitt i all ära men i ett barnrum så ska det upp något på väggarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback