denna längtan och nyfikenhet <3

Idag går jag in i vecka 14 och det är 40 dagar kvar till ultraljud. 
Varje dag tänker jag på vem som befinner sig där inne. 
Denna nyfikenhet har jag aldrig känt tidigare och ingenting kan jag göra åt saken för att få reda på vem det är. 
Det spelar absolut ingen roll för någon av oss om de blir flicka eller pojke. Vi blir precis lika glada för vilket, det är så mycket annat som spelar roll och inte könet. Vi vill ha en frisk bebis. 
Men ändå kan jag inte sluta tänka på det, förstår inte dom som klarar av att inte ta reda på könet och får vänta på tills det är dags att föda. Förstår varför man gör det, men det är inget för mig. Vill veta nu. Framförallt med tanke på det praktiska. Vi har ju redan en hel del bebis kläder i neutrala färger, men de kliar i shopping fingrarna och vill köpa annat. Det finns ju så galet mycket fina bebis kläder, dessa nedan kommer från lindex. Vår lilla har hittils mest kläder från Kappahl (newbie). Det är en stor favorit hos oss. 


Den 30/4 är det alltså dags för UL. En torsdag och både jag och Chrille har tagit ledigt. Efter besöket så har vi förhoppningsvis fått reda på vem det är där inne och vi tänkte sen åka till ett shopping centrum för att just shoppa och äta lunch. Längtar så jag spricker.

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Hörru, vi har en del bebisprylar kvar, är det något ni vill ha? Och några gravid- och amningsplagg. Bla ett par galet skön gravidjeansshorts! Vad säger du? Skriv på Facebook! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback