en uppdatering

Dagarna bara springer förbi. 
Har öppnat hela veckan. Så skönt att få gå hem klockan tre. Har ju heller inte varit några promen med att gå upp tidigt när det varit så fint vår väder ute och jag har sluppit skrapat rutorna. Håller tummarna på att det håller i sig nu för man blir ju så påverkad av vädret. 
Annars då? Torsten har fått ett inflammerat öga stackaren. Men vi tvättar och baddar så det är på bättrings vägen. 

Fick hem min gula jacka igår, som jag beställde för ett tag sen. Dock åker den tillbaka på en gång. Kände mig som svampbob fyrkant. Beställde istället en annan vår jacka. En som jag velat ha ett bra tag. Letade efter den i alla hm butiker när jag var uppe i Stockholm sist. Dock var den slut överallt. Så tror på denna nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback