hungrig

Blev hungrig på en gång när jag vaknade. Så hungrig att jag började må illa. Det är de enda få gångerna jag mår illa, när jag är hungrig. 
Var sugen på allt och rensade typ kylen. Blev en smoothie på vanligyoghurt, fryst mango och en apelsin. En omelett på två ägg, tomat och lite ost. Och så två hårdmackor med en hel avokado och skinka på det. Nu är jag proppmätt och hoppas jag håller mig på denna monster frukost fram tills första rasten på jobbet sen. Jag gillar inte att jag blir hungrig typ hela tiden, de var jag inte förr. Men nu känns de som jag äter hela tiden. För någon vecka sen på jobbet, så smet jag in på toan med en banan och tröck i mig samt drack flera glas vatten för att stilla den värsta hungern. Fanns inte en chans att jag skulle kunna hållit mig tills det var dags för rast. Aja, bara att gilla läget antar jag. 




Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Haha, känner igen det där! Jag åt också som en häst. När jag inte sov. Men ert lilla pyre behöver ju massvis så ät på! :)

Postat av: Linn

Haha jag antar det. Känns som det enda jag gör 🙋😋🍭🍊🍫🍜🍎🍴

2015-03-24 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback