när vi två ska bli tre

Godmorgon lördag. 

Tänkte chocka bloggen (även om det är många som redan vet) med en liten nyhet. 
I höst ska vi bli föräldrar. Helt underbart och läskigt på samma gång. 
Där av har bloggen varit tråkig och glest mellan inläggen. Kan lova er att den kommer att bli mycket roligare nu. Har ju så mycket att blogga om. 
Dock vet jag inte riktgt vart jag ska börja just nu. Så nöjer mig så här för en liten stund.

Kan säga så här. På ultraljuds bilderna nedan så är allt vad vi ser en liten böna. Eller det var så jag uttryckte mig första gången vi fick se den Lilla på skärmen. 
Detta är ett par veckor sedan och jag är idag i vecka 13 :-) 





Kommentarer
Postat av: Sandra hemberg

Stort grattis fina du! :)

2015-03-14 @ 20:05:38
Postat av: Anonym

Tack snälla 😘

2015-03-14 @ 22:39:45
Postat av: Elin Löwstedt

Massor med grattis igen, kära kusin! Det ska bli så himla kul att få följa er resa! <3 Och fråga gärna om det något du undrar, vad som helst! KRAM!

P.S. Vad har ni för BF? :)

Postat av: Linn

Tack ska du ha 😬 så gullig du är! Kommer bli massa mer bloggande nu! 👍👶😊 beräknad den 25 sep. Kram !!!

2015-03-15 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback