ny vårjacka

Sen ett bra tag tillbaka har jag sneglat på en gul jacka från hm. Har ändå hållt mig då de känts så långt bort med en gul vår och sommarjacka när snön fortfarande ligger kvar. 

Igår slog jag dock till. Hms hemsida har jätte bra rabatter på utvalda varor just nu. Och eftersom jackan var nedsatt 40% så kunde jag inte låta bli. Även om den kommer få hänga i garderoben ett tag. 


Justja, en sak till. Vad har egenheten hänt med designen här på blogg.se? Bloggen ser ju så tråkig ut nu när de har valt att ta bort allas personliga headers mm och alla bloggar ser likadana ut med den gröna kanten upptill. Tråkigt tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Är det på mobilen du ser det så? Det går att ställa in om du loggar in via webben :)

Postat av: Ja de är på mobilen. Jag bloggar alltid här ifrån. Min data är från stenåldern ungefär, så använder mig bara av mobilen 🙊 tack ändå! 😀

Ja de är från mobilen. Min data är typ från stenåldern så jag använder bara mobilen 🙊 men tack ändå 😀

2015-03-04 @ 09:24:05
URL: http://linnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback