dagen som gått


Startade dagen med en lång promenad med Malin. Vi tog en glass paus innan vi gick vidare hemåt. Hon åkte till jobbet och vi gick till lekparken. Den där gungan var inte så dum ändå. När vi kom hem ställde jag ut vagen på balkongen så hon fick sova vidare. Måste ge den nya förlägningsbara sufletten ett stort plus, så skönt att kunna dra ner ordentligt. För hon blir så arg när solen kommer i ögonen. 
Nu ska jag städa av lite och sånt som hör till och vänta på Chrille som snart är hemma från jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Christin Eriksson

Tycker Selma om vagnen annars också? Jag och Pontus har köpt nästan en likadan 😀👍🏼

Svar: Den är kanon!
Hon sitter bättre i denna sittdel än min Britax. För denna är ergonomisk och den går även att fälla ner i liggläge. Perfekt nu medan hon fortfarande är så pass liten. Sen är ju sufletten kanon. Men dock inte lika skön att köra som den andra, men man kan ju inte få allt. Vi är super böjda både hon och jag 😘
Linn

Postat av: Mikaela

Har ni köpt en ny vagn? 😊

2016-04-15 @ 09:14:27
Postat av: Linn

Ja, vi köpte en till 🙊 Onödigt men kul :)

2016-04-19 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback