första tanden

Vaknar av ett sms från Ida idag "LINN ring mig" jag trodde såklart att det var något viktigt eller att hon ville säga upp vänskapen eller nått. Hon undrade dock om det hänt mig något, eftersom jag inte bloggade igår. Så jag får be om ursäkt för det helt enkelt, haha. 

Idag var Anna över, vi tog en promenad sen stannade vi på fiket och lunchade sen vidare hem till oss och myste i soffan. Hon åkte nyss hem och nu är Emma på ingång :-) 

Ps. Tittade precis i S mun och ett litet risgryn är påväg upp. Precis som vi anade. Ser ju så gulligt ut när barn får sina första två tänder. Snart kan man alltså börja servera knäcke mackor här
hemma, skämt och sido. 

Moster Anna och Semlan! 

Kommentarer
Postat av: Panik idis

Hahahhh

2016-04-06 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback