bilder











God morgon! 

Idag skiner solen, som lovat och det tackar vi inte nej till. Snart dags att gå upp och äta gröt men först passar jag på att blogga. 
Igår skrev jag om små saker jag fixat med i Selmas rum och nu kommer dom lovade bilderna.  
Blev så nöjd med valet av att ha målat alla ramar i grått, blev bra med lite kontrast och motiven kommer fram mer. Kaninlampan ovanför sängen är ny och lyser med små ledlampor bakom. Två små Sonny angel figurer har fått flytta in i hennes hushylla och ytterligare en napphållare hänger på kroken. Nummer sju i samlingen, vilket är helt galet överdrivet men detta nya mönster från Ed är jag helt frälst i, en dyna till vagnen i samma mönster blir det så småningom också. 
Hur som, såhär ser det ut just nu och även motiven med kanin och pingvin i tavlorna på sidan av skötbordet är också nya. Det kanske märks att jag älskar att byta ut och inreda. 

Nu var de frukost som sagt var, magen kurrar sen ut i solen! 

Kommentarer
Postat av: Våjki

Finaste rummet! Inrednings-tidning! Du är duktig 💜

2016-05-03 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback