öppen famn

Idag gav vi oss ut i de här rusket för en promenad med Maria och Molly.
Vi gick förbi tingshuset där öppna förskolan äger rum. Av en slump så öppnade de ganska snart så vi gick dit.
Har tänkt på att besöka de länge nu, men aldrig kommit till skott.
Vi var där i två timmar och Selma älskade de. Hon som annars är ganska rädd av sig när de kommer till andra barn, var idag raka motsatsen och de var skönt att se. Hon fick verkligen leka av sig och de var kul att upptäcka nya leksaker. Sen var de dags för sångstund och vi avslutade med fika/ mellis tillsammans. Kommer definitivt gå dit fler gånger.


Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Åh, jag är så nyfiken Linn! Hur länge ska du vara hemma med Selma? När har ni tänkt skola in henne på förskolan..? :)

Svar: Jag tänkte vara hemma till nästa sommar och sen får Chrille vara hemma med henne resterande tid tid, så är tanken att hon ska börja till hösten 2017. Så då hinner hon nästan precis fylla 2 år. De är vår plan iaf :-) sen får vi se om jag jobbar deltid däremellan osv. Har inte riktigt tänkt ut allt än, då jag har planerat min föräldrarledighet ett par månader framöver 😀
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback