bollhav

Dagens höjdpunkt var helt klart ett bad med alla bollar och badleksaker. 

Efter de blev de välling i soffan en stund framför Barnkanalen och där efter la jag henne i sängen. Nu sover hon, eller vad jag tror. Som sagt, dessa nattningar går makalöst bra så jag tror inte de är min unge. Lägger bara ner henne, sätter på speldosan, pussar godnatt och går upp. Sen vet jag inte när hon somnar. Chansar på att de tar Max 10-15 min. Men eftersom hon inte gör ifrån sig något ljud så vet jag inte hur länge hon ligger där vaken. 

Nu är Chrille snart hemma från jobbet och två av fyra långa dagars jobb är över. Ser fram emot när de är över, då är han ledig resten av veckan med undantag en dag då han slutar efter lunch. Men de är inge synd om mig, bara han som inte får träffa Selma något men visst är de skönt när båda är hemma och man kan dela upp sysslorna och ansvaret, framförallt när man är gravid :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback