en bra bit på vägen

Hur konstigt kändes inte de här då? 


Barn 20170815 är numera inlagd hos F-kassan. Känns skönt att man kan de här nu med just F-kassan. De är en hel djungel de där och i slutet av min förra graviditet så gjorde jag inget annat än att sitta i telefonkö och få hjälp med de ena och de andra. Nu har man dock blivit lite av ett proffs och klagar sig själv, haha. 

Alla papper är påskrivna och inskickade, nu återstår bara de sista som man får skicka in sen när barnet är fött. 
Jag är en sån som planerar och har därför redan fyllt i massa dagar för barn nr två. 
Även om de känns så långt borta så är de faktiskt ganska nära nu. Vecka 25 imorgon. Ännu en milstolpe. Nästa milstolpe blir när jag kliver in i vecka 30, 35 och ja, sen den är jag i den magiska veckan. Vecka 40, i vecka 40 föddes Selma. Undra när nästa väljer att titta ut. Hoppas iaf att jag inte går över så länge så jag och mamma får ha våra födelsedagar i fred ;-) för de skulle faktiskt vara möjligt att hon kommer på min födelsedag, då skulle jag gå över exakt två veckor men de är varken något jag tror eller hoppas på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback