mycket man vill ha

Medan Selma sov middag idag, som förövrigt gick utmärkt. La henne i sängen och hon somnade på fem minuter. Jaja, hur som helst så satte jag mig med mobilen i soffan i högsta hugg, en skål glass i knät och sen sökte jag på lite insperation till altanen. Vi har en liten hörna där som vi skulle vilja göra något mysigt av. 

Vi har hittat en laungegrupp som skulle matcha de övriga möblerna i grått. Vi har mätt och soffan skulle precis få plats. Sen vill jag piffa med kuddar, filtar, kanske en till ljusslinga? Växter och ljus. Allt för att få till den där mys känslan. Men de finns mycket man vill lägga pengarna på så vi får se hur de blir men de är kul att planera iaf, även om de kanske inte blir i år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback