ny dörr

Tisdag och snöblandat regn! 

Hela Sverige klagar, såklart, ink jag själv men kollar man prognosen så ser nästa vecka ut att bjuda på härligt vårväder igen. 
Så håll ut! Här hemma går brasan varm. Sen tidigt imorse har vi haft gubbar över som bytt vår ytterdörr och de håller på än. De har blivit en hel del öppet då de bytt foder och hela baletten men jag krigar på med min brasa så snart är de varmt igen. 
De borrar och har sig, håller tummarna på att Selma inte vaknar. 
Senare idag sätter vi oss på tåget igen, hämtar bilen på Chrilles jobb och vidare mot mamma i Nykvarn. Chrille skulle jobbat till 13.00 idag men tog på sig natt jouren. Så vi åker och sover hos mamma. 

Fick önskemål av Ida att visa gårdagens köp. Billigaste shoppingrundan i mitt liv, vilket var meningen att bara kolla men visst brunkar man aldrig lyckas? 
Vi räknade, mätte, planterade och hade oss på bauhause. Så de blir ett besök där snart igen. På Ikea tog vi en fika och handlade glas för hela 29kr samt en keps på hm. Chrille ville att hon skulle ha den, så den fick följa med oss hem. 


Kommentarer
Postat av: Idis

Så cool me keps 🤗

Svar: 😎✌️😘
Linn

2017-04-25 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback