stolt

Okej, ett sista tjat om den här nattningen men bara andra föräldrar kan förstå min lycka. Ikväll var jag stolt. Inte ett ljud, gick ner efter en stund för att kolla till henne och där låg hon och sov så gott. 

Här om dagen skrek/ grät hon så dant att hon fick tjippa efter luft och jag stod inte ut och fick ta upp henne. Stor skillad på bara några dagar. De bådar gott inför lillasysters ankoms.

Att då få kvällen fri och bara fokusera på den nyfödda. Då hade de känts tokigt att införa ny rutin att hon längre inte får somna mellan oss och den nya familje medlemmen får. De är ju som uppgjort för avundsjuka. 
Nu håller vi såklart tummarna på att de fortsätter i de här spåret så ska jag börja blogga om annat ;-) 
Nu ska jag också gå och lägga mig, kvällstrött i vanlig ordning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback