bebisens månad

Månaden är här. Månaden då vi blir fyra. Dagarna räknas nu ner och jag är beräknad om exakt två veckor, men den här dagen är ju slut så mindre än så om man ska vara korrekt. Här hemma får vi dagarna att gå och jag försöker hitta på saker, men med handen på hjärtat så vill jag för de mesta bara vila mig och vänta på tills de drar igång. Är så less på att vara gravid, har skrivit de förut men de blir ju inte bättre desto närmare bf jag kommer. Imorgon kliver jag in i V 39. De är helt galet. 

Nu ska jag försöka sova, till och med de har blivit något jobbigt. Eller att ta sig upp och kissa flera gånger per natt. Att vända på sig, då jag får ont i höften om jag legat på den för länge. Att hitta en ok sov ställning (sakar så att ligga på mage). Att känna hur fingrarna är så stela och korviga eller att vakna av halsbränna delux. Nej, men godnatt på den då. (Jag är inte bitter, kom nu bebis) de får (nästan) göra hur ont som helst, klarar inte av att vara såhär gravid många dagar till. 


Kommentarer
Postat av: Christin

Ååååh Linn, hoppas bebis tittar ut snart 😘

Svar: Hoppas ja med 🙋🏼🤗👊🏻😊😘🤰🏼
Linn

2017-08-02 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback