de rullar på

Och så ligger vi i sängen och alla sover utom jag, en klassiker. 

Dagarna flyter på här hemma och vi tar de lugnt. Idag har Chrilles mamma varit och hälsat på. 
Allt fungerar överraskande bra. Amningen, Vilma sover sig igenom dagarna och är nöjd, Selma visar ingen tendens till svartsjuka utan verkar tycka om sin lillasyster, jag mår bättre för varje dag som går och Chrille är hemma med oss i tre veckor till. Jag ska inte klaga på livet just nu ändå! 

Imorgon har de gått en vecka sen vi åkte in och Vilma kom till världen. Då tänkte jag skriva ner hela förlossnings berättelsen innan jag helt glömmer och raderar den historian från mitt huvud. 

Idag fick Vilma testa att gymma för första gången, såklart för liten och helt ointresserad men ville testa. Hon tappade nappen och Selma var snabb på plats och stoppa in den i munnen på henne. 
Visst är gymmet fint föresten? 
De fick jag (hon) av tjejerna på min baby shower :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback