goda våfflor

När ens insta har flödat med dessa våfflor till och från några somrar i rad så kunde jag längre inte hålla mig. Så idag blev de ett besök till skärgårdsvåfflan i Oxelösund. De var definitivt inte de sista. Så goda våfflor och mysig miljö. Verkligen värt ett besök :-) 

Vi hittade bästa bordet, helt själva precis nere vid vattnet också. Anna gjorde oss sällskap, de var kul. 
När vi var klara åkte vi till Nyköping och shoppade lite och tog en macka på expresso house innan vi åkte hem. 
Idag köpte jag ett puder, linne och kofta till mig själv. Inget till Selma, framsteg. Haha. 


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Tack för att jag fick hänga med. Supermysigt! 💕

Svar: ❤️❤️❤️
Linn

2017-08-04 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback