obekväm

Idag tog vi första promenaden tillsammans med dubbelvagnen. Ner till vattnet för att mata ankorna och så mötte vi sen upp Ida och Maria i Thule parken (lekparken). Där fick de stora leka loss och jag fick amma offentligt för första gången. Man är ju inte smidig direkt, där måste jag ändå föredra flaskan. Men hemma i soffan är de såklart annat, men de är väl en vane sak de med antar jag? Men för tillfället kände jag mig väldigt obekväm.

Selma tyckte de var spännande att åka bredvid Vilma och ville kika ner hos henne flera gånger <3 

Annars så har vi badat båda två tillsammans ikväll, nu sover Selma och jag och Chrille ska börja kolla på första avsnittet av gåsmamman. Typ de enda i Sverige som inte sett den serien än, men bättre sent än aldrig. Men först en efterlängtad dusch. 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dör söthetsdöden 😩 Bli inte förvånad om jag skaffar en trea snart, haha!

Svar: haha 😂😍🙏🏻
Ja visst är de gulliga de små nykläckta ☺️🙌🏻
Linn

2017-08-28 @ 22:17:48
Postat av: Christin

Jag ammade väldigt länge men jag blev aldrig helt bekväm att amma offentligt. Jag försökte alltid hitta ett amningsrum, hade en filt eller sjal med mig om det inte fanns tillgång till något rum. Hemma bland familj/kompisar så var det lugnt. Du kanske aldrig blir fullt bekväm men du kommer lära dig massa trix för att underlätta och på så sätt bli helt ok bekväm 😀😀💞

Svar: Du har nog rätt 😀💪🏻 som sagt.. smidigare lär jag bli, men aldrig bekväm. Tur ändå de bara är under en period och inte livet ut 😅🤣😘
Linn

2017-08-29 @ 07:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback