Vilma

Som ni kanske misstänkt så beror min bloggpause på att lillasyster kommit till världen. En förlossningsberättelse tänkte jag faktiskt försöka knopa ihop denna gång. Men inte nu. 


Den 17-08-17 kom Vilma kl. 21.26 med akut snitt och choklade oss med sina 4605kg och 53cm. Mycket bebis att älska med andra ord. 

Vilma är så go med sina stora kinder, pussvänliga läppar och runda armar. Hon sover just nu på Chrille och jag mår okej. Men visst är de annat att läka efter ett snitt. Fått starka mediciner och igår kom jag inte upp på benen. Men idag känns de redan bättre och jag längtar så mycket hem till Selma. 

Igår var hon och mamma dock här och hon sa Vilma så fort hon såg lillasyster och sa sen. Hej så mamma, pappa och Vilma när hon skulle hem med mormor igen. Inte en tår, så jag vet att hon har de mer än bra men saknaden är så stor att jag bölar bara nu när jag skriver de. Men nu ska jag njuta av bebis bubblan. Så mycket känslor och tankar... 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Wiiie, stort grattis och välkommen Vilma! 🌸 Hoppas ni alla mår bra!

2017-08-19 @ 13:50:58
Postat av: Li

Vad härligt. Stort grattis!! Njut nu, snart är ni hemma hela familjen igen.
Här väntar vi fortfarande på minsta tecken att tösen vill ut. Bf var ju igår så jag är måttligt road just nu.

2017-08-19 @ 15:19:39
Postat av: Majsan

Mini-Linnsan 😍

2017-08-19 @ 16:23:59
Postat av: Christin

Som jag har gått in på din blogg de senaste dagarna :) STORT grattis till er fina tjej! Förstår chocken, det var samma för mig när V kom ut, 4726g och 54cm lång :D men myyyyycket att älska. Njut av bubblan <3 <3

Postat av: Ida

Vackraste ❤️

2017-08-19 @ 21:01:54
Postat av: Johanna kjol

Så mysigt!! Jag gjorde också akut snitt, och är jättenöjd med läkningen! Jag hopps att du känner dig nöjd med, och förhoppningsvis återhämtar dig snart❤️ Förstår att du måste sakna Selma helt galet mkt!!😩 Snart får nu mysa tillsammans igen!❤️❤️❤️

2017-08-19 @ 22:05:57
Postat av: Moster Anna!!

Välkommen till världen Vilma! Längtar efter att få träffa dig!! ❤️❤️❤️

2017-08-20 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback