halleluja

(null)

Det är så mycket svårare att få en tvååring att le än en bebis vill jag lova! 

Godkväll på er! 
Lördagkväll redan, typiskt att de lediga helgerna ska gå så fort. Inte är den över än men nästan. 
Igår hade vi en toppen fredag. Vi började dagen med massa julbak. Både pepparkakshus och lussebullar blev de här hemma. Senare kom Ida med familj över på middag och lite "första december mys". Vi drack glögg, fikade med bullarna, pepparkakor, ost och skumtomtar. 
Idag kom Emma och Fredrik över på samma fika. Så i helgen har de fikats på helt enklet. 
Just nu sitter vi och tittar på Så mycket bättre, sen ska jag sova. Är jätte trött idag, konstigt nog. Jag hade ju min första riktigt bra natt på 3,5 månad. Vet ni? Vilma sov i sin vagga, halleluja moment. 
De var skönt att få sova sådär djupt, som man annars inte kan göra med en bebis sovandes tätt intill. Är såklart så försiktigt när vi samsover (livrädd för att typ rulla över henne) så ibland känns de som att man bara blundar. Hur som, inatt somnade hon i vaggan och vaknade första gången 5.30 alltså sex timmar senare. Så himla skönt :-) 
Imorgon tänkte vi gå på julmarknad i Trosa tillsammans med min familj. Efter de är de dags för barnkalas, så morgondagen är fullspäckad. 

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback