jul-redo

Jaha då var kylskåpet fullt av julmat. Idag inhandlades nästan allt inför julafton nästa vecka. Allt utom vissa små saker som man behöver köpa närmare inpå. 
Nu kan Chrille börja grava sin lax, rulla sina köttbullar och göra sin egna sill. Ja, han kan göra de han är bäst på, stå i köket! 
I år ska vi fira jul hemma igen, denna gång har vi bjudit över Chrilles familj. Ska bli jätte trevligt, men jag kan ändå inte sluta tänka på att jag kommer att sakna mamma. Haha, 27 år gammal (shit vad gammal jag är) och ska fira min första jul utan mamma, tror jag överlever dock. 
Ja, så nästa vecka kan vi börja julstöka på riktigt här hemma. Granen ska även upp i helgen, hoppas vi får lite mer julfeeling då. För nu tycker jag bara tiden går så fort. Redan julafton om drygt en vecka som sagt men de känns inte så. Men nu är vi redo för jul iaf, både med mat, godis, lussebullar i frysen och alla julklappar är inhandlade och inslagna. Så ingen julstress kommer drabba oss iaf. 
I måndags skickade vi föresten årets julkort, valde ut några av bilderna nedan. Hur söta får man va? Värdens sötaste tomtegummor. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback