natti

Idag räknade jag nästan ner minuterna tills Chrille skulle komma hem från jobbet, tur han slutade tidigt. Hemma själv med två barn, var av en sjuk är sådär. Nu håller vi tummarna på att de förblir såhär och att inte Selma också åker på de. 
Så fort Chrille kom innanför dörren så tog jag med mig Vilma ner till sängen, där somnade vi båda två. Välbehövligt. Kom upp dryga två timmar senare och middagen var serverad. Efter de ville jag till affären och fick sällskap av Ida, vi tog även en sväng och gick en promenad på en timma. Så himla skönt att få komma ut efter en heldag i soffan och i sängen. Frisk luft och alldeles frostigt ute. Vilma uppskattade det nog också eftesom hon sov i vagnen i över tre timmar. 
Nu är de dags att få lite sömn igen, godnatt! 

(null)

En av de mysigaste stunderna som finns. Gäller att ta vara på de också, för dom blir ju bara större och dessa stunder färre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback