planerar

Jag är så sugen på att göra om lite i Selmas rum (ja, igen). Denna gång vill jag byta ut skötbordet, som idag används som en bytå mot dessa stolar och bord ovan. 

Byrån fyller egentligen ingen direkt nytta då jag förvarar hennes böcker och lite leksaker i. Istället skulle jag vilja köpa fina boklister att ställa hennes böcker i, så hon ser dom och kan välja själv. För just nu, är just böcker en stor favorit. 
Vi har även planer på att swicha rum. Vi har bara två sovrum hemma hos oss, stora yter i övrigt men tyvärr dock bara två sovrum och vi har de största. De kändes självklart att de skulle vara så när vi flyttade hit men nu känns de som att vi vill ge Selma stört rum då hon nu har mest saker. 
Så lite planer har vi (jag) för hennes rum men en sak i taget. Tänkte beställa bordet först. De kommer från Jabadabado och pallarna från Ikea. Ville helst ha ett runt bord men hittade inget till vättigt pris med tillhörande stolar så det här funkar fint. Gillar även att ta in lite mer trä/ natur i hennes rum. Dock så ska alltid "föräldrarna" ligga ett steg före, vet ärligt inte ens om hon kan sitta på en sån stol (utan att ramla omkull) men jag vill mer än gärna ha de, haha. 

Nu är de dock dags för mig att sova. Ska krama om Chrille lite extra mycket nu som jobbar natt, även imorgon. Men sen är han iprincip ledig veckan ut :-) 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi kör mycket på trä/natur hemma hos oss 👌 Tror absolut Selma kan sitta på en sån stol, Lovis fixar det iaf men man får såklart ha koll 😊

Svar: De är fint att blanda 😀😍 härligt! Bara jag som nojar lite extra kanske 😊
Linn

2017-02-07 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback