fartfylld dag

(null)

(null)

Idag invigdes denna fina klänning. För idag var barnen fina i klänning och strumpbyxor när vi var på kalas. Ett gemensamt barnkalas för Lucas och Maja. Tyvärr tog jag inte en enda bild, inte likt mig men de fanns helt enkelt annat att göra. Ett mysigt kalas med massa barn och go fika. 
Där spenderade vi nästan hela dagen. Sen gick kvällen i ett. Hem, äta middag, bada båda barnen, natta och nu sitter jag i soffan sen ett tag tillbaka. Vilma sover i mitt knä, popcornen är slut och jag tittar på Så mycket bättre. Chrille har jobbat hela dagen och jobbar även natten, så vi ses imorgonbitti. Då tänkte jag dunka upp med Farsdag frukost! 

(null)

(null)
 
Nu tar jag snart den här lilla och går ner och lägger mig. Helt slut efter den här dagen. Credd till alla ensamstående förändrar där ute. Jag är helt färdig efter en heldag med båda barnen. Även om dom har vart snälla så är de full fokus på dom hela tiden och de tar såklart på krafterna, så godnatt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback