vimplar

Godmorgon! 

Igårkväll satte jag upp vimplarna i tjejernas rum, som jag köpte här om dagen. Jag tyckte de saknades något där så blev riktigt bra faktiskt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är frukosten intagen. En riktig viktväktarfrulle med knäcke, keso och yoghurtkvarg. 
Ikväll är de dags för vägning och jag har en bra magkänsla denna vecka. Men ändå inte eftersom jag fått min mens, jag tillhör en av dom lyckligt lottade som fick tillbaka mensen direkt efter graviditeten, trotts amning :-( 

(null)

(null)

Snart är de dags att packa in barnen i vagnen och rulla upp mot vårdcentralen, idag har jag som sagt efterkontroll hos barnmorskan. 
Efter de går jag min dagliga långpromenad med Maria. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback