skinande sol

Ja hörni, nu är de ändå vår! 
Jag känner till och med att solen tagit lite i ansiktet idag, så skönt. 
Ute har vi varit hela dagen. Mötte upp Ida för vår runda, tredje dagen i rad för min del. Nästan en mil blev de även idag. Jobbigare vad man tror att dra runt på den där dubbelvagnen också. Så de fick bli veckans träningen då de inte blev något på gymmet. 
Resten av dagen hängde vi på Idas altan. Dessa mammalediga dagar får man ju inte klaga över. 

(null)

Just nu så hoppas jag på en feberfri natt för Vilmas del. Inatt hamnade jag åter igen på soffan med henne sittsovandes i famnen så de vore skönt med en bra natts sömn nu. 

Ikväll när vi kom hem så gick allt i ett. Barn ska äta och matas. Disken ska plockas, barn ska badas, kläs på pyjamaser, tänder ska borstas, tvätt ska vikas och morgondagens massäck skulle förberedas. Mellan detta så hade man en tjinkig bebis på höften och en annan som inte alltid vill samarbeta. Oj vad jag känner credd till samstående föräldrar vid såna stunder.
Men nu ska även jag sova. Imorgon tänkte vi åka till torekällberget och titta på alla djur. 

Kommentarer
Postat av: Li

Vad mysigt. Trots att jag bor så nära (Nykvarn) har jag aldrig varit på torekällberget med barn. Fy skäms på mig! Hoppas ni får en härlig dag ☀️

Svar: Jag har bara varit där tre gånger innan med Selma, nu var de länge sen. Men då vet du vad du ska hitta snart framöver 😀🐔🦆🐴🐖🐐🌱
Linn

2018-04-13 @ 06:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback