Julveckan

Helgen har gått riktigt fort måste jag säga. 
Skönt att jobbhelgen är över också, så kan vi se fram emot kommande vecka, med massa förberedelser inför jul och självaste julafton på måndag. 
I lördags slog vi in barnens julklappar så de är klart nu, råkade dock få med mig lite smått från jobbet hem igår, så de ska jag slå in idag. 

I fredags var jag och Chrille iväg på tu man hand. Så underbart najs om ni frågar mig. 
Välbehövligt osv. Vi åt massa goda smårätter på Pinchos i Nyköping och avslutade med en bio innan vi åkte hem och la oss. Såg filmen A star is born, grymt bra! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag gick vi ut i snön direkt efter frukost. Så härlig med mycket snö. Vi mötte Ida, Jim och barnen i pulkabacken. Hemma igen byggde jag och Selma en snögubbe medan V sov gott i vagnen. 
Som hon tjatat om att få bygga en Olof.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback