en bättre torsdag

Såg att Kappahl hade 25% rabatt på ett köp ink Newbie (som annars aldrig är inkluderat). Nu visste jag precis vad jag skulle köpa. Har spanat på dessa fina klänningar förut. Och jag är verkligen svag för syskonmatching.  

(null)
Hoppas bara de blev bra med storlekarna, man vet ju engentligen inte vad de har i sommar. 

Idag har jag mest njutit av att Chrille är ledig. Så underbart att bara kunna gå till gymmet mitt på dagen, de var bara jag där. 
Att ha en förälder med lite extra energi här hemma som har ork till att sätta sig och pärla med Selma. Ta fram tågbanan och alla klossar och bygga med barnen och ställa sig och baka små kakor och fika med mitt på dagen. Jag och Vilma tog oss ett gemensamt bad, så mysigt. Hon älskar verkligen att bada. 
Den lilla egentiden man får med ett av sina barn, den är speciell har jag upptäkt :-) 

Just nu puttrar steken på spisen och jag har parkerat mig på soffan med pyjamas och tofflor på. Tänkte inte göra mycket mer än såhär idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback