en toppen dag

Kvalitetstid delux med min fina mamma 💛 

Vilken mysig dag vi haft frĂ„n början till slut. En sĂ„n hĂ€r dag hinner man prata om allt mellan himmel och jord. Njuta av sĂ€llskapet, miljön, massage, pool, bastu, lugnet, gott att Ă€ta & dricka! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

NynĂ€s havsbad Ă€r verkligen att rekomendra, hoppas de inte var mitt sista besök :-) 

NĂ€r jag kom hem sĂ„ var maten klar och bara de att komma hem till dukat bord efter en heldag pĂ„ spa. Ja, idag kan jag inte klaga med andra ord. 
Snart dags att lĂ€gga S och sen luta sig tillbaka framför mello. Av de lilla jag hört och sett Ă€r Benjamin min favorit. 

(null)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad hĂ€rligt det ser ut! MĂ„ste testas 😍

Svar: Du kommer inte bli besviken đŸ˜đŸ™ŒđŸ»
Linn

2018-03-11 @ 07:42:36

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback