fredag

(null)


Dags för en uppdatering av bloggen tror jag innan jag lägger huvudet på kudden. 

Hej på er föresten. 
Idag gick Chrille på helg, sin första arbetsvecka avklarad och går på ledig helg som en riktig svensson. Dock ska ju jag jobba imorgon, bara fem timmar så vi får ändå lördag ihop. 
Idag var vi med Ida och alla barnen på öppnaförskolan på förmiddagen. Var lat och tog bilen upp. På dom minuterna hem hann båda barnen somna i bilen. Bar ner Selma som sen sov vidare i sin säng i en timma och Vilma på mig i soffan. Även jag somnade en stund. De händer ju aldrig att de matchar och båda sover hemma samtidigt mitt på dagen (bara i vagnen) så de var så lyxigt att få njuta av den stunden och blunda. Gjorde jag alltid när jag var gravid men med två barn är de nästan omöjligt här hemma. 
Ikväll har vi kikat lets dance, ätit och druckit lite gott. Eller där ljög jag. Glaset med rödvin åkte ner i slasken och byttes ut mot en kopp te och en snickers. Hade sån pannkanck så då vill man gärna inte dricka rödvin. 

(null)

Nu är det dags att sova. Ha en fortsatt bra helg :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback