fredagstips

(null)

(null)

Åh vad gott dehär var. 
Satt fint efter en timma på gymmet. Passade på att träna idag också efter frukost eftersom Chrille är ledig. Fick även sällskap av Jessica! 

Ovan ser ni en smalare variant av skagenröra och den smakade helt fantastiskt. Var så skeptisk med tanke på vad den innehåller men kan rekomendera den till alla levande varelser. Var Chrille som slängde ihop något Viktväktar vänligt till mig och de var inte sista gången jag äter detta. 

En röra gjord på lättkvarg jag hade ca 1,5dl. 
Lättmajonäs jag hade ca 2 msk. 
Räkor
Dill
Citron 
Salt/peppar 
Rödlök 


Rostade sen en brödbit i pannan med lite smör. Med en sallad till blev de en perfekt lunch eller utan som en förrätt. Prova! 
Som viktväktare behöver jag bara räkna kvargen och majonäsen resten av röran är 0points. 



Kommentarer
Postat av: Li

Åh tack tack 🙏

Svar: 😋😋😋😋
Linn

2018-03-02 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback