lördag med kusinerna

En heldag med Anna och barnen bjöd denna lördag på. Idag var de äntligen mildare ute och man kunde ju faktiskt vara ute, utan att frysa ihjäl så vi gick bort till pulkabacken precis intill oss. Pulkaåkning, korvlunch, fika och lekparkshäng blev de innan vi gick in. 
De har ritat, lekt, kollat film och ätit tacos. 

Snart kommer Chrille hem. Tänk att detta är hans sista jobbhelg någonsin. Bara morgondagen kvar med andra ord. Känns underbart att dessa långa heldagar är över. Som jag nämnt tidigare så går de bra att vara ensam med barnen men jag kommer alltid till en punkt då han är extra saknad. Blir såklart väldigt intensivt att göra allt själv. Är alltid så trött efter hans jobbhelger. 
Nu sover båda två sen en stund tillbaka och jag lutar mig tillbaka i soffan och tittar lite på mello. Men snart ska även jag sova! 

(null)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för allt! God mat och mysigt sällskap. 🌸🌸🌸💕💕💕💕

Svar: ❤️🤗❤️🤗
Linn

2018-03-04 @ 08:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback