shopping söndag

Medan alla andra var ute och njöt av de fina vårvädret idag, var vi iväg och shoppade. Åkte upp till kungens kurva för jag behövde ett par nya jeans. Kom hem med två par och en ny topp. De var inte igår. Blev lite shopping till båda päronen och massa nytt till Selma som behövde vårkläder och en vårjacka. Fyndade även en vinter/ höstjacka för bara 100kr så den får läggas på hyllan. Vilma fick en klänning, eller båda två fick en varsinn så de kan syskonmatcha, som sagt svag för de. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

De bästa av allt var att jag köpte både jeans och topp i stl M. Mina andra byxor i samma modell har jag i stl XL så de var så kul att köpa mindre :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback