Yey!

(null)

Imorse upptäckte Selma att vi glömt att ge två av hennes nappar till katterna på Skansen. 
För att hon inte skulle balla ut och få återfall så la vi dom i ett kuvert och postade sen på lådan under vår promenad. Hoppas dom kommer fram ;-) 

Idag var vi ute i fyra timmar. Efter promenaden så ville ingen in, så vi tog med oss lunch ut och njöt av i vårsolen som värmde på. Så skönt när barnet kan vara så road av att gräva lite med spadar i rabatten, plocka stenar och torra löv. 
Fick släpa in henne när de var dags att gå in och förbereda mat. 

Ikväll var de dags för vägning hos viktväktarna i vanlig ordning. Kan säga att jag blev snopen när jag såg att jag hade gått ner -1.6kg denna vecka. Trodde knappt de var möjligt såhär i sluttampen, men de gav mig helt klart lite ny energi. Nu är de bara 4kg kvar tills jag är i mål. Totalt -21.8kg sen start och de känns så fantastiskt! 
Klappar mig själv på axeln och firar med plopp, linschips och vi druvor ikväll framför något bra på tv när barnen somnat :-) 

(null)


Kommentarer
Postat av: I

B ä s t 🎊❤️🙏🏻

Svar: ❤️
Linn

2018-03-28 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback