hej på er

Oj nu kanske det är dags för en blogg uppdatering. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag och igår har jag pysslat med detta. Gjorde mig en spegelkub. Lite lim, tejp, vinkeljärn och några speglar från Ikea och lite tålamod på de, så blev den klar. 
Är föresten lite kär i mina nya ljus, så fina att jag inte kommer välja att tända de i första taget. Även pamparäset är så fint. Dock vill jag att de ska slå ut ordentligt så de blir sådär fluffigt. Men den som väntar på något gott... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag hängde vi i lekparken ett tar efter förskolan. De bästa dom där två vet. Håller inte med dom om de dock, hehe. Idag duggade de och så vidare men vad gör man inte. 
Nu är barnen badade och redo för sängen, eller jag är det i varje fall. Så trött idag. Nattningarna tar dock lång tid just nu, så man kan ju alltid hoppas att de går fort just ikväll 😅🙌🏻

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ifrån kommer ljusen?😍

Svar: Esther & Erik heter märket. Jag köpte på royal design i kungens kurva 😍🙌🏻
Linn

2018-11-16 @ 05:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback