torsdag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken fin höstdag vi fick idag! 
Vi åkte och fick däcken bytta sen promenerade vi bort till en lekpark och hängde i två timmar. Fick bokstavligen tvinga ner barnen i/ på vagnen. 
Så kul hade dom! 

Idag blev de pizza till middag. Så gott med hemmagjord pizza.

(null)

(null)

Jag har även lagt upp mina gardiner. Köpte två längder till på Ikea sist. Innan hade jag bara gardiner i fönsterna längst ut men nu har jag fyra stycken. Blev faktiskt mysigare såhär! 
Dock behövdes dessa läggas upp nån cm så de var skönt att få de gjort på en gång, annars blir de aldrig av. 

(null)

(null)

Sådär ja, nu hör jag att någon andas tungt i fotändan. Selma ska alltid sova som Pippi med fötterna på huvudkudden. Nu somnade hon så jag ska bege mig ner och kika på något på tvn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback