det var den helgen de

(null)

Och så var denna första jobbhelgen slut. Lika skönt det faktiskt var att få åka iväg och jobba, lika skönt var det att få komma hem igen. 
Hade inte varit såhär positiv till jobb om de inte vore att jag är fullt medveten om att jag bara ska jobba fyra dagar på en månad. Lagom eller hur ;-) 

Alla sover utom jag då, sitter nere själv och ska snart upp jag med. 
Veckan som kommer så står 3 års kalas på schemat. Familjen kommer på söndag och fikar och Selma önskar sig en Frost tårta. 
Jag köpte då en tårtfigur att ställa på själva tårtan. Köpte då Elsa och nu tjatar hon bara om att hon vill ha en Anna tårta.
Jaja nu shoppas det inget mer så ungen får vara nöjd helt enkelt. 
Imorgon är det dags för förskola igen, förra veckan gick Selma bara en dag. Till hennes stora förtjusning som sagt. Får se hur det går denna vecka, håller tummarna på tår-fria lämningar. 

Jusde, måste visa! 
Igår innan jobbet så sprang jag in på Lindex. Ut kom jag med dessa söta Alfons plagg. En tunika och en pyjamas till Selma i present. Hon älskar Alftons. 
Än så länge bryr hon sig inte så mycket om sina kläder. Dock vill hon gärna ha sin Elsa, Pippi eller Bamse klänning om får bestämma. Så detta blir hon nog glad för! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback