fixat & donat

Och så var denna lördag över. Vad fort dagen gick. Vi har hållt på och pyssla hemma hela dagen. 
Utom den stunden då jag och Vilma åkte iväg för att hämta tårtor och handla lite samt köpa ballonger. 
Under tiden bakade Chrille och Selma här hemma.
Vi har städat och jag gav mig på lite fler fönster, så skönt att kunna se ut igen. Man inser inte hur skitiga det är förns man putsar dom. 
Barnen somnade tidigt och då passade vi på att förbereda inför kalaset, pyntat och slagit in paket. Chrille skruvade ihop den där lilla marknaden Selma ska få imorgon. Tyvärr räkte inte pappret, men vi har slängt över en filt nu. Tror inte det är livsviktigt för en blivande 3 åring. Tror hon kommer bli glad när hon vaknar imorogn iaf :-) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ni får nöja er med mina mörka bilder jag tog ikväll. Ljusare kommer imorogn. Nu är filmen slut och vi ska krypa ner. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback