hjulet

Yes! Ytterligare en bra lämning. 
Dagen kan inte börja bättre för min del :-) 

Idag har ekorrhjulet snurrat på i vanlig ordning. Förskola, matlagning, lekparkshäng, handlat, tvättat och städat. Utöver det så har vi bakat lite små frallor här hemma som vi fikade på efter maten. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Unnade mig lite blommor idag också 👆🏻kände mig värld en bukett efter dagens köttnig. Hela övervåningen är skinande och tvättkorgarna tomma. Tänkte på de, hur ska man hinna med allt sånt när två jobbar heltid? 

Jaja. Imorogn är det äntligen fredag och vi har en kalashelg framför oss. Som Selma längst efter sitt kalas <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Det hinner man inte tro mig 😍

Svar: Haha rip ☠️
Linn

2018-09-27 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback