ordning och reda

Idag Selma stanna hemma från förskolan. Vi åkte istället till Södertälje med Ida och kidsen. Behövde lämna tillbaka ett par byxor. Typ de vi hann med innan alla barnen ruttnade i vagnen. 
Så då rastade vi dom i badparken innan vi åkte hemåt igen. 

(null)
(null)

Dessa fina förvaringskorgar fick dock följa med hem. Passade på att städa hallen också. Bort med solhattar och badmössor, känns inte så aktuellt att ha framme längre. 
Skönt med dold för förvaring också, innan såg man allt skit man tröck ner i korgarna.

(null)

(null)

Rester till middag idag. Eller köttet är från helgen som värmdes upp på nytt idag. 
Helgens mat och dryck intag var katastrof men nu hoppas jag vara på banan igen. 
Nu när jag dessutom bara är online medlem så tänkte jag inte vara så noga på helgen. Detta ska ju faktiskt funka i praktiken också. Så lite extra rödvin och choklad kommer garanterat slinka ner. Denna viktnedgång får ta lite längre tid helt enkelt. 

Idag har jag points över så lyxar kanske till de med popcorn framför dagens avsnitt av idol, hehe. 
Men först ska barnen badas och nattas 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback