snart är de dags att logga in

(null)

Hann precis dammsuga klart innan V somnade i min famn. Nu ska golven skuras och sen är de färdigstädat här hemma. Tog övervåningen igår. 
Loggade precis in på min "jobb hemsida" och såg att jag fått tider fom V. 38. Då är de dags för mig att logga in varannan helg. Blandade känslor. Tråkigt på så vis att jag och Chrille bara har varannan helg helg lediga ihop. Men bra då de känns helt okej för mig att åka in och jobba, för att i sin tur kunna dryga ut på mammaledigheten. 
Jag kommer att spara lite fler föräldrardagar samt vara hemma med Vilma längre. Vi är inte redo att hon ska börja förskola till årsskiftet. 
Positivt också att jag och Ida kommer att jobba samma helger :-) jobbar även till 18.00 både lördagar och söndagar, vilket är helt okej med tanke på att jag ändå hinner hem och äta middag med familjen. På helgerna äter vi lite senare än på vardagarna. 
Nej, de där blir nog bra de där. Nu ska jag som sagt fortsätta att städa, sen kommer Malin på fika. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback